Mr.Zhang

生活简单就迷人,人心简单就幸福。
Better Than a Fairy Tale - Galen Crew

黎哥哥:

Better Than a Fairy Tale



Tell me a story

给我讲一个故事

Of heroes and battles

关于英雄和战争

Cause I wanna know what it's like

因为我想知道那是何种心情

To fight for something I believe in

为我所信仰的事物而战斗

With all that I've got

用我的所有

Cause right now I'm not

可现在我什么都不是

I only wake up in my dreams

我只在梦中醒来

Been sleeping all day long

整日浑浑噩噩

Stuck inside these walls

四周的围墙将我困住

Oooh I know that there's something more

我知道更多的东西

A story worth living for

一个值得为之活下去的故事

Even better than a fairy tale

甚至好过一个童话故事

So tell me a story

那么,给我讲个故事吧

Of lovers and heartache

关于爱和悲叹的

Cause I wanna know what it's like

因为我想知道那是什么感觉

To give it all away for someone that I'd die for

给这一切已经与我生死相隔的人们

Someone who makes it all worthwhile

有人让这一切有了价值

I only wake up in my dreams

我只在梦中苏醒

Been sleeping all day long

整天浑浑噩噩

Stuck inside these walls

四周的围墙将我困住

Oooh I know that there's something more

我知道的更多

A story worth living for

一个值得为之活下去的故事

Even better than a fairy tale

好过一个童话故事

I wanna run as far as I can go

我真想逃离

I wanna feel like I'm more than a shadow

我我想我就像一个超大的阴影

Wanna get to the part where I know

想去某个我知道的地方

Who I am

我是谁

I only wake up in my dreams

我只在我的梦中苏醒

Been sleeping all day long

整天浑浑噩噩

Stuck inside these walls

四周的围墙将我困住

Oooh I know that there's something more

我知道的更多

A story worth living for

一个值得为之活下去的故事

Even better than a fairy tale

好过一个童话故事

Someday I'll tell you my story

终有一天我会告诉你我的故事

Of triumph and tears

关于胜利和泪水

How I conquered my fears

我是如何征服我的恐惧

 

评论

热度(3)